Waking up in Krabi!

22 april 2019 - Krabi Noi, Thailand

10 maart

Na een ontbijtje zijn we van krabi town meer richting het strand van krabi getrokken. Daar hebben wij een hostel geboekt en de rest van de dag gechillt op het strand. In de avond een potje poolen bij het hostel. Vlak voor 11uur Pm kwam het mannetje van het hostel naar ons toe, omdat wij moesten stoppen met poolen en gooide vervolgens alle lichten uit. Daar stonden wij dan in het donker.

11 maart

Het was weer tijd om scooters te huren en het eiland te gaan verkennen! Wij zijn naar een aantal mooie stranden gereden en hebben daar gezwommen. Er was ook een strand tussen twee rotsen, waar we via een in elkaar geknutselde trap heen konden. Het ging goed, totdat de apen allemaal kwamen en onze tassen probeerde te stelen. Wat hier wel een aardig ding was, waren de kwallen. Wij zijn echt zo vaak gestoken, gelukkig zijn zij niet heftig en kregen wij alleen maar een beetje uitslag ervan. In de avond gingen wij nog naar de night market voor wat eten. Ook probeerde wij om 1 uur ‘s nachts nog uit te gaan, maar alles ging rond die tijd al sluiten. Dus, werd het uiteindelijk een gezellige nutteloze nacht wandeling.

1. Oma en opa Hazeu:
    22 april 2019
    Lieve meiden ,wat een leven hebben jullie daar,feesten dansen,eten smerige drankjes,maar het is toch super dat jullie dit allemaal mee maken, wij zijn hier wel een beetje jaloers,het is niet te geloven wij in ons bekrompen leven, kunnen dit bijna niet geloven. en die olifanten, ja geweldig hebben wij in Kenia ook mee gemaakt ,maar niet geknuffeld hoor ik moet er niet aan denken.We kijken er naar uit om jullie te knuffelen genieten jullie de laatste weken nog het is bijna voorbij we waren blij zoveel van jullie te horen ik heb genoten van jullie schrijven lieve lieve meiden tot 5 Mei dikke kus en een liefde volle knuffel van Oma en opa Zonnetje