Full Moon Party, Koh Phangan!

22 april 2019 - Koh Phangan, Thailand

18 maart

Next destination; Koh Phangan! Om half 8 in de ochtend werden wij opgehaald met de bus. Deze ging op een boot wat voor Shanna de eerste keer was, euforisch momentje voor haar :P. Hiermee kwamen wij aan op het vaste land en konden wij vanuit deze bus in de volgende bus naar Surat Thani om daar weer de ferry te pakken naar Koh Phangan. Hier verlieten de Belgen ons voor een ander hostel en kwamen wij in het hostel terecht met onze twee andere langkawi Squad mensen.

Wij zaten in een soort van party hostel, wat onwijs gezellig was en daardoor kwamen de Belgen al snel naar ons toe en waren wij allemaal weer herenigd :).

19 maart

Scooters! Jaja, wanneer niet. Heel de dag weer heerlijk getourd en de mooiste stranden van Koh Phangan bezocht. In de avond was het tijd voor de Jungle Party. Dit was een partijtje een tof feest! Tot 6 uur ‘s ochtends gedanst op techno muziek. Toen wij in de taxi terug zaten zagen wij de zon opkomst heerlijk!

20 maart

The day has come... van de Full Moon Party! Voor dit feest hebben wij onze reis er omheen geboekt. Aangezien dit geweldig zou moeten zijn. Na een beetje brak wakker te zijn geworden. Moesten eerst de scooters worden weggebracht, hierbij ontdekten wij dat een of andere malloot tegen onze scooter was aangereden waardoor er iets kapot was:’(. Helaas konden wij er niks aan doen, maar moesten er toch voor betalen:(. Verder hebben wij gechillt bij het zwembad en een heerlijk dutje gedaan (voor extra kracht). Tussendoor even een fabulous full moon party shirtje gehaald en zijn wij nog twee Canadezen meiden tegen het lijf gelopen en vroegen wij hen mee voor het feest in de avond.

Hier in Thailand is er een energie drankje genaamd M150 waarin aardig wat cafeïne zit, het is in Europa verboden en de dag erna begrepen wij ook waarom. Deze dag zagen wij er geen kwaad van in en mixten wij het samen met de rest van de drankjes en het was heerlijk. De neon verf werd op tafel gezet en het was elkaar besmeuren met verf geblazen. Na de prachtige knutselwerkjes op de foto te hebben gezet, gingen wij dan naar de party!

Toen wij aankwamen moesten wij eerst naar de wc en verloren wij al meteen de eerste persoon. Zo ging het heel het feest door, elkaar verliezen en weer tegen komen. Wij bleven natuurlijk wel de hele tijd bij elkaar. Wat Vera wel verloor was haar slipper, want die had zij in haar kontzak gestoken.

Het feest was op het strand en wij hebben gedanst tot de zon op kwam, welke wij heerlijk konden bekijken vanaf het strand.

Voordat wij het feest verlieten zeiden wij tegen de jongens dat wij toch nog even gauw een rondje wilden lopen om vera haar slipper te vinden. Wonder boven wonder, ongelofelijk. Vonden wij haar slipper!! Tussen de massa’s andere verloren schoenen! Als je ons echt blij had willen zien, was dat een geweldig moment!

21 maart

Wat is slapen? Door de M150 die wij hadden gedronken, waren wij nog zo hyper dat er max een uur aan slapen was gedaan. Dan ga je maar ontbijten, poolen en zwemmen. Zo hebben wij onze dag gevuld, waarna we rond de middag gigantisch in elkaar stortte, want toen was het drankje uitgewerkt. Tijd voor een dutje. In de avond wilde wij nog een laatste avondmaal doen, omdat wij hierna drie mannen van de langkawi Squad niet meer zouden zien. Alleen wij waren te moe en gebroken om ons ook maar te verplaatsen, waardoor het een avondje kaarten werd tot middernacht want...

22 maart

Er zijn er twee jarig! Met gekochte kaarsen en een mini cup cake, hadden wij een ‘taart’ in elkaar geflanst en gezongen voor de twee heren.

Toen wij ‘s ochtends wakker werden was het tijd om weer te vertrekken. Nog een hele discussie gehad over sleutels met de receptioniste en toen konden wij eindelijk gaan naar ons volgende bestemming. Koh Tao!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl