Welkom op onze reisblog!

25 februari 2019 - Pijnacker-Nootdorp, Nederland

Halloootjes allemaal,

Welkom op de reisblog van Vera en Shanna.
Graag willen wij, jullie even meenemen naar het begin van hoe dit avontuur heeft kunnen ontstaan.
Het begon allemaal een jaar geleden in het Restaurant van Deluca in Den Haag. Vera zou na dat jaar klaar zijn met haar opleiding en Shanna zou na dat jaar haar propedeuse hebben behaald. Samen bedachten wij om ooit is te gaan reizen door Azië. Waarom 'ooit' als het ook nu kan?
Zo begonnen wij met het googlen van plaatjes en reisblogs te lezen over Azië.
Wij waren om!
Langzamerhand zetten wij de landen vast en wat wij daar eventueel allemaal zouden kunnen doen.
Donderdag 5 april 2018, gingen wij dan. Voor de eerste keer naar Kilroy om reis informatie op te vragen. Het klonk als muziek in onze oren en wij dachten; 'tja, waarom ook niet?'.
Op woensdag 22 augustus 2018 was de volgende afspraak bij Kilory, waarbij er een offerte werd gemaakt. Op vrijdag 14 september 2018 zeiden wij hierop allebei: 'Ja, ik wil... op 1 maart vliegen naar Singapore'.
Sinds die tijd zijn wij bezig geweest met alles bij elkaar te verzamelen zoals; inentingen halen en een backpack scoren.
Woensdag 27 februari 2019 hebben wij nog een afscheidsetentje met onze families bij Fratelli.

Vrijdag 1 maart 2019, is het dan echt zo ver! Om 15:15uur Nederlandse tijd, stijgen wij op richting Doha en vanuit daar vliegen wij naar Singapore. Hier zullen wij op zaterdag 2 maart 2019 om 14:55uur (lokale tijd) in Singapore landen.

Wij zullen de blog updates via facebook delen en proberen minstens 1 keer per week te schrijven!
Als jij het leuk vindt om een reactie onder de blog achter te laten is dit mogelijk, zonder een account aan te hoeven maken. Wij vinden het wel in ieder geval onwijs leuk! :)

Liefs,

Vera en Shanna

1. Arean Groenevelt:
    Ja leuk Shanna en Vera. Wil jullie graag volgen en heel veel plezier samen💋
  2. Claudia:
    26 februari 2019
    Goeie reis voor straks en veel plezier met jullie avontuur door Azië 😊😘
  3. Rob Hazeu:
    26 februari 2019
    Veel plezier samen genieten jullie maar lekker
  4. Ernst Harting:
    Gave reis, hoor! Wordt zeker geweldig! 👍😀
  5. Myrna Spiessens:
    26 februari 2019
    Wij gaan jullie zeker volgen liefjes.
    Heel veel plezier samen .
    Mama en Ernst 💖😘😘
  6. Heidi ,john,martijn en danny en binky😘:
    27 februari 2019
    Veel plezier meiden,geniet er van🎉we gaan jullie ongeloofelijk missen!,maar wat super leuk!dat jullie dit samen gaan doen❤️
  7. Oma en opa de graaf:
    27 februari 2019
    Opa en Oma de Graaf wensen jullie allebei veel plezier en geniet er maar lekker van.!!😘❤️
  8. Janneke:
    2 maart 2019
    Heel veel plezier meiden, geniet van elk moment en maak mooie herinneringen😘
  9. Nicole:
    2 maart 2019
    Lieve toppers, take care maar maak er ook iets ongelooflijk mooi's van samen, xxx
  10. Oma en opa de graaf:
    2 maart 2019
    Lekker slapen van de vermoeiende reis😴💤💤
  11. Oma en opa Hazeu:
    3 maart 2019
    Net jullie eerste foto,s ontvangen wat een prachtige natuur, en varen door het winkel centrum, wat een geweldige ervaring,lieve meiden geniet van alles wat je op je weg tegen komt,we zijn blij jullie zo te kunnen volgen.Lieve groet Oma en Opa zonnetje
  12. Oma en opa de graaf:
    3 maart 2019
    Fantastisch wat jullie daar allemaal zien , Geen verkeerde Keuze gemaakt,
    Een prachtig land, geniet er maar lekker van alles wat jullie daar gaan ontdekken.
    Veel plezier.!!
  13. Anita Kneppers:
    30 maart 2019
    Hoi Vera. Ik spraak vandaag je vader en hoorde dat je het super naar je zin heb en dat je onwijze gave dingen meemaakt. En dan ook je duikbrevet gehaald. Toppertje. Stoer hoor. Nog heel veel plezier.