Singapore here we are!

Hii allemaal,

Wij zijn ondertussen alweer op dag 6 van onze reis. 1 maart zijn wij ertrokken naar singapore en hebben wij een lange reis van 23 uur in totaal gemaakt. Wij vonden dit erg vermoeiend en waren erg blij toen wij in ons hostel in singapore waren aangekomen.

3 maart
De reis gaat echt beginnen en zijn wij een hele dag naar de hoofdstad geweest. Wij gingen met de bus naar marina bay sands en naar gardens by the bay. Een indrukwekkend natuurpark met een prachtige dome genaamd ‘Cloud Forest’, waar het heerlijk koel was.
Na het park zijn we naar een duur winkelcentrum geweest waar je met een bootje doorheen kon varen. Om even uit te rusten dachten wij; ‘laten wij onder die brug even chillen’. Nou, wij moesten elkaar echt moed inpraten om niet in slaap te vallen. Leuk een jetlag :P
Na de breakdown gingen wij nog naar hawker center om wat te drinken, waar wij wat van opklaarde. Dit was ook een stuk goedkoper dan het winkelcentrum :)
In de avond zijn wij nog naar de lichtshow geweest van gardens by the bay.

4 maart
Naar Universal Studios!!
Wij gingen eerst het land van madagaskar in, waar ze een soort van fata morgana hadden. Vervolgens het land van Far Far Away uit Shrek, waar ze een 4D film en twee kleine achtbanen hadden. Waarna wij zo in the lost world van Jurassic Park liepen. Hier hadden ze een splash, waarbij ze adviseerden om je tas op te bergen, maar wij hadden onze tas opgerold in een poncho:). Je had een mega splash en drie keer raden wie natuurlijk de volle lading over ons heen kreeg, jawel deze twee! Er was ook een waterworld waar ze een gave live action stuk op voerden met boten, schieten, vuur en water. In de sci-fi world had je de echte achtbanen en een gave 3D film van de transformers waarbij je in een karretje vecht tegen megatron.
Wij zijn wezen eten bij de Macdonalds en daarna lekker naar het hostel om nog tot in de late uurtjes het hostel + de reis te boeken voor de volgende dag. Dit was even wennen want we wisten niet goed hoe dit moest en uiteindelijk hebben we een vluchtgeboekt naar langkawi en gingen we om 2 uur slapen om vervolgens de volgende dag om 7 uur op te staan om het vliegtuig te halen.

1. Nicole:
    7 maart 2019
    Waaauwww lieverds wat een mooi verhaal om ons hierin mee te nemen. Genieten hoor....dikke 😘😘😘
  2. Myrna Spiessens:
    Ziet er goed uit daar liefjes, mooie foto's 😎 💖😘😘
  3. Janneke:
    7 maart 2019
    Super leuk om te lezen☀️😘
  4. Oma en opa de graaf:
    Lieve meiden,
    Wat maken jullie veel mee, ongelooflijk wat jullie daar allemaal zien, leuk om al die verhalen te horen en te zien.
    Nog veel vakantie plezier!!
  5. Oma en opa Hazeu:
    7 maart 2019
    Vannacht om 5 uur ging mijn piep af van de app opa stond gelijk naast het bed , bericht van die meiden, oma met slaperige kop moest snel zoeken naar jullie bericht, wat genieten jullie meiden ,lekker ritje op de scooter, de lucht strakblauw, nou daar kunnen jullie ons wel voor wakker maken hoor,we hoeven niet bang te zijn dat jullie je vervelen
    jullie gezichten zien er zo blij uit dat zit wel goed geniet , wees voorzichtig tot de volgende belevenis groetjes dikke kus van ons beiden
  6. Ernst Harting:
    7 maart 2019
    Ik ben echt niet jaloers! 😎
    Erg leuk om jullie verhaal te lezen. Zo is het alsof ik ook een beetje met vakantie ben. 🌞
    Nog heel veel plezier. Ik kijk uit naar jullie volgende verslag. 👍
  7. Heidi ,john,martijn en danny en binky😘:
    7 maart 2019
    Lieve schatten wat hebben jullie het goed voor elkaar.Elke dag weer nieuwe avonturen onder een strak blauwe hemel. En wij zitten hier in de stromende regen en harde wind. Leuk om lezen wat jullie allemaal doen. Geniet er maar lekker van en laat ons maar een beetje meegenieten.
  8. Oma en opa de graaf:
    12 maart 2019
    Hoi lieve Meiden,
    Fijn weer om wat te Horen van jullie.en zulke mooie plaatjes te maken van de natuur.!!
    Genieten maar!!
  9. Oma en opa Hazeu:
    16 maart 2019
    He meiden al een poosje niks gehoord, jullie hebben zeker een druk programma,maar gelukkig houd Heidi ons op de hoogte , met foto,s van zwemmen lekker drankje er bij , nou we hebben het wel door hoor jullie genieten met volle teugen, en dat was de bedoeling toch, er zijn al 2 weken voorbij, het is gek maar alles gaat hier ook gewoon door.Lieve meiden ga zo door met deze mooie vacantie, het mooie weer de mooie natuur het heerlijke zwem water, kijk uit voor die vieze beesten in het water,en neem nog maar eens een duik, o, ik zou er ook zo wel in willen zwemmen heerlijk.
    Nou dit was even een berichtje van oma en opa dikke kus van ons beiden.